Distantsõpe

Distantsõppe muljed

Distantsõpe on sujunud praegu päris hästi. Iga päevaselt toimuvad video kõne kaudu tunnid, mis on tore, sest ilma ühegi tunniga jääks mõnest ainest maha. Kuid mõni päev on neid ka 5-6 tükki, mis on minu jaoks liiga palju.😕 Mulle meeldib see, kui õpetajad seletavad uut teemat umbes 20min ja siis lasevad õpilastel ise ilma kõnes viibimata ülesandeid lahendada. Ülesandeid annavad õpetajad piisavalt, vahepeal on neid korraga palju, mis on halb, sest siis peab terve õhtu ka kodus õppima.😓 Uues teemas tuleb ette ka harjutusi, millest kohe aru ei saa ning pole ka õpetajat, kellelt küsida, siis küsin ma tavaliselt kas oma sõpradelt, või vanematelt abi.

Informaatikas pole suuri probleeme ülesannetega olnud, kuid mõnikord ikka ei tea või ei mäleta, kuidas midagi teha, siis ka sõbrad aitavad. Mõnikord on vaja väga palju asju teha ära kahe tunniga, aga kahjuks ei jõua seda siis valmis, sest on vaja ka õpetajat kuulata ja kõnes vaadata, kuid ka samal ajal püüda asjaga kursis olla. Sellepärast jääb palju asju koju, mille tegemine võtab aega, sest pole kohe kindel, kuidas või mis programmiga asja pidi tegema. Õnneks on paljud juhised juhendis ka kirjas, mis aitavad. Edusammudeks olen õppinud ise ilma abita rohkem asju tegema.😀

 Video tunde on minu arvates kõige mugavam teha zoomis, sest olen sellega harjunud. Google meet on ka normaalne, aga eelistan ikka Zoomi. 👈Õpetajale saab ka küsimusete korral kirjutada, mida on kõige parem teha messengeris, sest seal vastavad nad küsimustele kiiresti. Aeglasemini vastavad nad ka Gmailis, kuhu saab ka probleemi korral kirjutada. Stuudiumisse ei kirjuta ma kunagi, sest sinna on minu jaoks väga segane ja imelik kirjutada.

Ülesannete lahendamiseks on hea täita vihikust või töövihikust ja saata sellest pilt.💬 Ka Opiqus on mugav lahendada ülesandeid. Mõnikord lahendame ise ja kontrollime kõik pärast zoomi tunnis. Tavaliselt me väga muid kohti ei kasuta. Mul pole väga teiste interneti lehtede vastu, kus peame vahel ülesandeid lahendama. 

Aja planeerimine on päris keeruline. Vahete vahel kipun asju edasi lükkama nii, et need jäävad viimasele minutile. 👎Proovin teha enamus asjad tunni ajal, kuid mõnikord see ei õnnestu. Näiteks kui oleks vaja teha plakat nelja päevaga, teeksin seda ikka viimasel päeval, see pole hea, kuid jõuan asjad alati valmis. Proovin ennast sundida ülesandeid varem ära tegema. Võiksin kindlasti aja planeerimisega paremini toime tulla.

Õpetajad on tulnud üpriski hästi toime koduõppega, aga mind häirib see, et vahel panevad nad kodused tööd alles natuke enne tundi stuudiumi. Nad võiksid teha seda varem, sest siis saaksin teha võibolla natuke varem neid asju või arvestada kaua nende tegemine aega võtab. Mulle meeldis, kui kunagi panid mõned õpetajad terve nädala ülesanded stuudiumi nädalavahetusel, kuid kahjuks nad enam seda ei tee. Õpetajad võiksid veel arvestada, et nad ei anna rohkem ülesandeid, mis me tunni jooksul teha suudaksime.🙋

Mina õnneks ei veeda terve päev kodus, käin iga päev trennis ja koeraga jalutamas.🙌 Kui istun kodus, siis vaatan tavaliselt filmi ja veedan perega aega. Kuid see pole tervisele kasulik kui veedad liiga palju aega kodus istudes. Kodus meeldib mulle veel kokata ja raamatut lugeda. Samas võiksin rohkem liikuda, aga kodutööde mahu tõttu väga ei jõa seda teha. 💗


https://commons.wikimedia.org/wiki/File:ESL_online_learning.jpg







https://pixabay.com/photos/stress-burnout-man-person-dates-3853150/


Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Minu nädalavahetus